kovacs.beno

kovacs.beno

Csodabringás idő

2016. március 14. - kovacsbeno

Na, csodabringás idő van. :-)

Ez ezt jelenti:

dsc00332.JPG

Szóval lényeg a lényeg, ezt a csodabringát vettem. Név szerint Lapierre audacio300. Úgyh nagy a szerelem, de tekerni azért ezt is kell. :-)

Szóval a teljes történet az annyi, hogy autóra nem akartam beruházni, bár igazán szép státusszimbólum lett volna részletre megvenni egy szép Citroent vagy akármit azonnal, vagy vmi szép de praktikus tragacsot, de aztán hiúságból és az árral való csökönyös szembeúszás miatt inkább a bringa mellett döntöttem. 

De akkor már ha bringa, legyen bringa, nem? Gondolkodtam, hogy mountain-bike legyen a befutó vagy országúti, hisz itt mindkettő praktikus, szép erdők, dombok mezők vannak, monti is jól jött volna, de aztán inkább az országúti mellett döntöttem, részben a sebesség élvezete, részben a stílusosság miatt. Ehh... :-D

Szóval itt is hálás köszönet mindenkinek aki segített nyélbe ütni ezt a szép bringát, kollégák és Ria és Etienne sokat segített kiválasztani, megvenni a bicajt.

Még egy hónapja lett kb kinézve az itteni használtcikk-portálon, és most szombaton sikerült megszervezni, hogy Riáék és az eladó is jól ráérjen, és megvegyük! Ár-érték arányban mindenképpen befutó, szinte új bringa amúgy, pedál és sebességmérő is volt hozzá bónuszba, és ha azt is hozzáveszem, hogy Etienne nekem ajándékozta a volt cipőjét.. szval ja, teljes a boldogság. :-)

Vasárnap Ria tanította az első lépéseket, illetve tekeréseket, hogy ne essek rögtön pofára.

Itt látható az első körök utáni boldog fejem, amint megint egyszerre beszélek és mosolygok a fényképen:

img_20160313_134719495_1.jpg

Aztán tettem is egy kört Párizs belvárosában, amivel szinte egy bakancslistás történetet pipáltam ki, miszerint Párizs belvárosába szeretnék bringázni. Álom volt. Fotó is van. :-) És fogom is ismételni.

dsc00329.JPG

Aztán hazatekertem, kis túlzással, azaz vonattal azért eljöttem Naentuil-Saacy-ig, innen már csak pár km Villiers és erre azért nyugodtabbak az utak, jól lehet csapatni. 

Ma meg a Decathlonba beszereztem az összes "apró" kelléket, miszerint short, egyéb ruházat, láthatósági mellény, pumba, szerelőkészlet, lámpa, kulacs stb stb... úgyh jól elvertem a pénzemet, de végre nem vagyok úgy bezárva ebbe az egyébként igen szép arborétumba a kórház.. ...területén. 

Nos, hmm, ennyi. Tekerni azért kell a bringát rendesen, de a fix cipő is megteszi a hatását, az biztos hogy mostantól még kevésbé kell altatódalt énekelni esténként, mert csak úgy bedőlök az ágyba és alszom is, mint a tej. Hejj.! :-)

Igazán Szép tavaszt Mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kovacsbeno.blog.hu/api/trackback/id/tr528474652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása